Klientų aptarnavimas

Pasirinkite temą

Neradote jus dominančio atsakymo? Susisiekite su mumis.

Esame kavos įmonė, siūlanti platų įvairių rūšių asortimentą visiems kavos mėgėjams. Dabartinius mūsų pasiūlymus ir kitus produktus galite rasti mūsų kataloge čia. Taip pas mes siūlome geriausius savo kategorijoje kavos aparatus, skirtus tiek biurui, tiek ir didesniems renginiams.

  • Kavos aparato įrengimas
  • Kavos aparato priežiūra ir profilaktika
  • Aparatui sugedus, reaguojame per 6–8 valandas
  • Reguliarus kavos ir priedų papildymas
  • Personalo mokymas

Užsakymus pristatome visoje šalyje. Prašome susipažinti su mūsų pristatymo sąlygomis.

Užsakymai pristatomi nemokamai, jei suma viršija 50 €.

Užsakymo pristatymas trunka iki 3 darbo dienų.

Į priežiūrą įeina vienas profilaktinis patikrinimas. Apie gedimus ir sutrikimus prašome pranešti atskirai. Tai padaryti galite čia.

Jau greitai

Coffee Address prekiaujamą kavą galite įsigyti Pigu.lt  internetinėje parduotuvėje. Tiksli nuoroda: https://pigu.lt/lt/seller/coffee-address

Ne, mes neprekiaujame naudotais kavos aparatais.

Taip, mes teikiame paslaugas visoje Lietuvoje.

Tai reiškia, kad kavos tirščių talpykla yra pripildyta. Vadovaudamiesi aparato instrukcija, išimkite talpyklą, ištuštinkite ir įdėkite atgal, kaip nurodyta instrukcijoje.

Susisiekite su mūsų techninės priežiūros komanda, ir mes rasime jums tinkamą sprendimą. Prašome vadovautis jūsų kavos aparato vandens filtro priežiūros instrukcija, kad ateityje išvengtumėte nuovirų susidarymo.

Vadovaukitės kavos aparato instrukcija, kaip pakeisti vandens filtrą. Jeigu jau esate panaudoję atsarginį filtrą, galite užsisakyti naują internetu arba telefonu. Jeigu turite kavos aparatą „Franke“, prašome su mumis susisiekti – mes atvyksime ir pakeisime filtrą.

Jei mokėjote kredito kortele, prašome pateikti prašymą su nurodyta vieta, data, laiku ir pridėti banko išrašą su nuskaityta suma. Taip pat prašome nurodyti keturis pirmus ir paskutinius jūsų kredito kortelės skaitmenis bei banko sąskaitą, į kurią galėtume grąžinti pinigus. Jei mokėjote grynaisiais, prašome susisiekti su mumis telefonu, kad galėtume rasti optimalų sprendimą.

Prašome su mumis susisiekti, kad galėtume patikrinti sutrikimą ir grąžinti jūsų pasirinktą produktą. Remiantis taisyklėmis ir nuostatomis, mes negalime grąžinti pinigų.

Susisiekite su mumis telefonu, kad galėtume rasti optimalų sprendimą.

Šiuo metu teikiame paslaugas Uogrėje, Jelgavoje, Liepojoje ir Liepojos regione.

Galite susisiekti su mumis užpildę šią formą arba paskambinę į mūsų biurą.

Taip, privatūs asmenys gali įsigyti prekių tiesiai iš mūsų biuro. Norime atkreipti dėmesį, kad atsiskaityti galima tik grynaisiais.

Taip, remiantis sutartimi, vieną kartą per mėnesį atvykstame atlikti techninę profilaktiką. Jei norėtumėte, kad už papildomą mokestį profilaktiką atliktume dažniau, kreipkitės į savo vadovą, kuris savo ruožtu galėtų susisiekti su mumis. Jeigu norite pranešti apie gedimą, prašome užpildyti šią formą.

Kasdien rūpintis kavos aparatais ir juos valyti yra mūsų klientų pareiga. Remiantis sutartimi, vieną kartą per mėnesį atvykstame atlikti techninę profilaktiką. Šį vizitą suderiname ne anksčiau negu likus dviem dienoms iki sutartos datos. Pardavimo automatus prižiūrime kasdien.

Gavę pranešimą apie gedimą, atvykstame ne vėliau kaip per dvi darbo dienas. Jeigu norite pranešti apie gedimą, prašome užpildyti šią formą.

Už papildomą mokestį teikiame neplanines techninės priežiūros paslaugas. Galite pranešti apie sutrikimą, užpildę šią formą. Mes su jumis susisieksime ir aptarsime vizito kainą ir laiką. Jei nesate sudarę su mumis sutarties, prašome su mumis susisiekti, kad išsiaiškintumėte, ar galime padėti jūsų turimo aparato atveju.

Ne, negalite. Prašome su mumis susisiekti, ir mes suderinsime aparato perkėlimo darbus.

Neradote jus dominančio atsakymo? Susisiekite su mumis.